19 Nisan 2019, Cuma | ChatVakti.Com
ana sayfa ANA SAYFA
chat SOHBET
HABERLERHABERLER
OYUNOYUN
PAPARAZZIPAPARAZZI
VIDEOVIDEO
sinema SINEMA
Sitene sohbet ekle
Sitene sohbet odası ekle!
Günlük Burçlar
burçlar
Koç
Boğa
İkizler
Yengeç
Aslan
Başak
Terazi
Akrep
Yay
Oğlak
Kova
Balık
Sitene günlük burç ekle
resim
»Mini Bot
»Ping Pong Savaşı
»Street Fighter
»Su Damlasi Vur
»Tank Bombala
»Tank Savaşı
»Teke Tek Mac
»Uzayda Savaş
»Çiçekleri Birleştir
»Bombaci itfaiyeci
»Blob Savaşları
»Bazuka Ping Pong
Ana Sayfa » paparazzi » Geyik: Geniş aile replikleri
Geyik: Geniş aile replikleri 18-01-2010 google google

 Bak Ulvi seni en zayıf torbaya koyar, fikstürünü çekerim.Seri sonu Ulvi.

- Sıfatını tamlattırma lan bana.

Keçe kardeşler Kunter'in gözünü morartmıştır.
Zekai: Bakış açını kim değiştirdi kunter?

Cevahir: Çabuk beni hastahaneye götür.
Koyu Bilal: Yoğun baktım ya lan daha ne ?

Mürsel: Nazan ev buldum bir oda hiç salon.

Cevahir hastanededir.
Cevahir: Hocam benim bu flashdiskime bağlı semptomlarımda bağkursal kıpırdamalar var ama hadi hayırlısı.
Doktor: anlamadım.
Cevahir: Ya ben şimdi bunu halk dilinde nasıl anlatayım ki.
Ulvi: Abi ne oldu.
Cevahir: Ulan iki bilimsel terimin belini kıralım dedik kaçtı gitti çıban.Sahte doktor mudur nedir.

Baba:Ulan faydasız çık git evimden gözüm görmesin anca bayramlarda ananın elini öpmeye gelirsin.
Cevahir:milli bayramlarda dahilmi baba ?

 

Zekai keçe kardeşlere meydan okurken.
Zekai: Lan keçe kardeşler, gelin lan buraya.
Kütük: Bize mi diyosun lan sen çitlenbik.
Zekai: Oğlum gelsenize.
Kütük: Ne istiyosun lan ?
Zekai: Çıkışta bekleyin lan sığır sürüleri, siz hepinizsiniz ben tekim.
Kütük: (gülerek) Oğlum biz böyle çok güçlü olduk be, al bizim boğaçı da senden olsun.
Zekai: rahat ol sen, ağzınızı kırdıktan sonra hepiniz benden olacaksınız.

 

Bilal: Delikanlılığın kitabında, rakibinin gözüne biber gazı sıkıp, görüş alanını daraltmak var mı
Cevahir: Tövbe, ben değil, mürsel sıktı. Ben yine de sportmence bulmuyorum tabi.
Bilal: Seninle şimdi kavga etmicem cevahir, dışardan benim dayak yediğim sanırlar!
Cevahir: Bu kadar duygusal olma bebeeem!

Cevahir kardeşi Nazan'a: Sana derinlemesine nüfuz ederim bak.

Cevahir: korsan emlakçılığa başlıyoruz ulvi.
Ulvi: Korsan emlak mı? Sahte ev mi alıp satıcaz abi?
Cevahir: Sahte ev diye bir şey mi var lan bir batonarme gördün mü ya mülktür ya duvar

 

Cevahir Koyu Bilale: Sana bir ton daha koyu atarım insan içine çıkamazsı mat Bilal.

Zekai: Kızla aynı sınıftayız ama aramızda sınıf farkı var.

Saltuk: zek hoca kurtarma yazılısı yapıyormuş.

Zekai: Ben seksen beşten beraatim.

Cevahir: Türkiye'de Alamancı, baba ocağında yabancı.

Ulvi ampul takarken;

Cevahir: Hadi lan takamadın bi ampulü.

Ulvi: Abi olmuyo ekonomik ampul ya ondan galiba.

Cevahir: Kenarına para sıkıştır o zaman.

Yazar: deviL Okunma: 670

Adınız :
E-Mail Adresiniz :
Yorumunuz :

İfadeler
resim
resim
Film: Sessiz Çığlık
Yönetmen: Joachim Trier
Oyuncular: Isabelle Huppert, Gabriel Byrne
Yapım: M3 Film
resim
»Şampiyonlar Maçına Prova
»TRT'ye bunun hesabını soracağım
»Altın uçtu
»S&P'nin kararı piyasaları sarstı
»Facebook sohbeti düzeltmek
»Obezite Sorunu
»Beşiktaş da karıştı
»Trafiğe dair
»AÖF Bütünleme Sınavı
»Jeremy Hunt seeking new advice
Alt Sayfalar
İletişim | Yetki Başvurusu | ChatVakti Script | Evet Hayır Oyunu | Kurallar | Hakkımızda
Sohbet Chat seoium.com kadın moda haberleri
sitemap rss